2018 Chevrolet Camaro ZL1 1LE vs. 2018 Chevrolet Corvette ZR1 - Hockenheim Kleiner Kurs - Christian Gebhardt - Onboard


Steve Sutcliffe drives 2018 Alpine A110


Carlo Bellati drives 2019 Ford Fiesta ST at Autodromo di Vairano


2018 Audi R8 RWS V10 vs. 2018 Porsche 911 GT3


Steve Sutcliffe drives 2018 Ford F-150 Raptor


Drag Race: 2018 Mercedes-AMG E 63 S Estate vs. 2018 Porsche Panamera Sport Turismo Turbo


Goodwood Festival Of Speed 2018: veja a íntegra do Hillclimb Shootout


Carros de diversas épocas e categorias disputam todos os anos o Hillclimb Shootout no Goodwood Festival Of Speed. A disputa entre os participantes é para saber quem é o mais rápido a realizar a subida de 1,86 km.

O grande vencedor da competição foi Romain Dumas, a bordo do Volkswagen I.D. R Pikes Peak, com o tempo de 43,86 segundos, 0,46 segundo mais rápido que Peter Dumbreck, com o NIO EP9.

24 Heures du Mans 2018 Full Race


Está sem ter o que fazer nas próximas 24 horas?

Então, que tal assistir às 24 Horas de Le Mans 2018 na íntegra?

Bob Sharp testa o 2018 Volkswagen Golf GTI MK7


Peter Hilhorst drives 1991 Peugeot 405 Mi16


A group of engineers at Siemens did the impossible: they created an autonomous DRUNK driving technology!



Siemens reveals 1965 Ford Mustang as autonomous vehicle at this year's Goodwood Festival of Speed

In a celebration of the 25th anniversary of the iconic Goodwood Festival of Speed, Siemens is set to make history with the first autonomous hillclimb in a 1965 classic Ford Mustang.

- Siemens unveils 1965 Ford Mustang as autonomous vehicle set to attempt the iconic hillclimb course at this year’s Goodwood Festival of Speed
- Challenge looks set to make history, combining classic engineering with autonomous technology


Utilising autonomous technology, developed in collaboration with Cranfield University, the autonomous hillclimb will be attempted on Thursday 12th July, before being repeated every day until the end of the festival. Footage of the attempt will also be livestreamed around the festival.

Sean Carson drives 2019 Ferrari 488 Pista at Pista di Fiorano


O 2018 Aston Martin Cygnet V8 Concept é um Toyota iQ com motor de 430 CV

2018 Aston Martin Cygnet V8 Concept
Muitos consideram o Aston Martin Cygnet nada mais que Toyota iQ que veste smoking, já que ambos são o mesmo conjunto mecânico, mas com emblemas, carroceria, acabamento e outros detalhes diferentes.

Aliás, o Aston Martin Cygnet existiu apenas porque a legislação britânica exigia um limite máximo de emissões de poluentes para toda a gama de modelos de uma marca de automóveis.

Com um modelo urbano, impulsionado por um propulsor de 1,3 litro e 97 CV de potência, a Aston Martin conseguiu reduzir a sua meta de emissões, ao mesmo tempo que manteve seus V8 e V12 aspirados, desta forma, não foi incomodada pelos ambientalistas do governo.

Bem, até agora, pelo menos. Pois a Aston Martin pegou um de seus Cygnet produzidos e realizou um projeto único, ou one-of-a-kind, como eles dizem por lá. O objetivo do trabalho? Simplesmente trocar o motor 1.3 L4 de 97 CV pelo 4.7 V8 de 430 CV do Aston Martin Vantage S!

Já que Neymar virou sinônimo para cair, como seria a conjugação do verbo Neymar?

Já que Neymar virou sinônimo para cair, como seria a conjugação do verbo Neymar?

CeramicSpeed DrivEn: sistema de transmissão para bicicletas que dispensa corrente

Eixo de cerâmica é 99% eficiente, ou seja, duas vezes mais que a transmissão Shimano Dura-Ace, afirma a empresa
CeramicSpeed DrivEn
A CeramicSpeed adquiriu recentemente a Friction Facts, um laboratório de testes de eficiência situado em Boulder, Colorado, Estados Undidos.

A junção de forças, em associação com o Departamento de Engenharia Mecânica da Universidade do Colorado, visou a criação de sistemas de redução do atrito a um mínimo possível, seja com rolamentos de cerâmica, polias de grandes dimensões ou lubrificantes de corrente.

Domingo, dia 08/07/2018, a empresa ganhou o Prêmio Eurobike, em feira realizada na Alemanha, por seu conceito DrivEn, um eixo de acionamento de cerâmica. A CeramicSpeed afirma que este sistema é substancialmente mais eficiente que o mais otimizado sistema de corrente.

Jaco Bijlsma drives 2019 Ferrari 488 Pista at Pista di Fiorano


Aaron Bragman drives 2018 Mercedes-AMG GT R at Roebling Road Raceway


France vs. Belgique: Astérix vs. Tintin au pays des Soviets

Coupe Du Monde 2018 France vs. Belgique: Astérix vs. Tintin au pays des Soviets FIFA World Cup 2018 Russia France vs. Belgium

2018 Ford Fiesta ST - Autodromo di Vairano - Davide Fugazza - Onboard


Harry Schutte drives his own 1977 Maserati Kyalami 4.2


2018 Mercedes AMG F1 W09 EQ Power+ - Silverstone Circuit - 1:25.892 Pole Lap - Lewis Hamilton - Onboard


Como a Turma do Chaves assistiu à Copa do Mundo 2018


A campanha da Seleção Brasileira na Copa do Mundo 2018 foi, como sempre, acompanhada de perto por todos os compatriotas. É claro que neles se incluem os moradores aquele cortiço em São Paulo onde vivem Chaves e sua turma.

Tudo estava indo muito bem para a Seleção Canarinho Pistola, até que Dona Clotilde, ahn, quero dizer, a Bruxa do 71 resolveu aprontar uma magia, para passar uma zica básica para os jogadores brasileiros.

Enfim, o Brasil perdeu para a Bélgica, e caiu nas quartas-de-final da Copa do Mundo 2018. Vai embora da Rússia mais cedo.

Para completar, Seu Madruga queria um pouco de paz para respirar, e deu seu jeitinho...

Carlos Lago tests the 2018 Kia Stinger GT


The famous Italian designer suggested one change to the Volkswagen Beetle.

The famous Italian designer suggested one change to the Volkswagen Beetle.
Just because the appearance of the Volks-wagen doesn't change from year to year, don't think we take it for granted. Some time ago, we called in a world-famous Italian body designer and we asked him what changes he would recommend in the design of the Volkswagen. He studied it and studied it. Then he said, ''Make the rear window larger.'' 
''That's all?'' ''That's all.'' We did, starting with the '58 VW. The Volkswagen is never changed to make it different. Only to make it better. Changes take place throughout the year. 19 functional improvements have been made in the 1960 VW so far; improvements in handling, in ride, in durability. But your eye 
wouldn't detect these changes unless we pointed them out. A nice Volkswagen touch is that most of the new parts are inter-changeable; they can also be used on pre-vious-year VWs. We think the Volkswagen approach to automobile design makes sense. It might even turn out to be the most advanced styling idea of all.

Renato Bellote dirige a 2018 Chevrolet S10 Edição Limitada 100 Years Chassis 100/450


The 1974 Audi 100LS. It's a lot of cars for the money.

Because it has the same type of steering system as the racing Ferrari and a luxurious interior like the Mercedes-Benz 280... Because it has front-wheel drive like the Cadillac Eldorado and just about the same headroom and legroom as the Rolls-Royce Silver Shadow... Because it has the same type of ignition system as the Porsche 911, the same trunk space as the Lincoln Continental Mark IV and the same independent 
front suspension as the Aston Martin... Because it has all this—and also gets virtually the same mileage as the Volkswagen— that makes the Audi 100LS the only cars in the world that get 24 miles to the gallon. The 1974 Audi 100LS It's a lot of cars for the money.

Kurt Niebuhr drives 2018 Chevrolet Corvette C7 Z06 Carbon 65 Edition


Marco Perucca Orfei drives 2018 McLaren Senna at Circuito do Estoril


2018 Porsche 911 Carrera T vs. 2018 Porsche 911 GT3 Touring - Autodromo di Modena - Christian Gebhardt - Onboard


Chaves: Death Stranding (Trailer)


Em uma realidade distópica, o mundo teme uma ameaça invisível e sem precedentes, capaz de roubar mentes e assumir a forma humana.

Nossos vizinhos querem respostas, mas um futuro nebuloso aguarda por todos eles.

Aaron Bragman drives 2018 Ford Mustang GT Performance Package 1 at Roebling Road Raceway


Werner Budding drives 2018 McLaren Senna at Circuito do Estoril


2018 Fiat 500 Abarth 695 Trofeo - Autodromo di Vairano - Davide Fugazza - Onboard


Pelé vs. Maradona: quem é o cara?

Rei Pelé vs. Maradona: quem é o cara?
Gols 1283 345
Conquistas 3 Copas 1 Copa
Gols de Mão 0 1
Pó inalado 0 57 kg
Beija homem na boca? Não Sim
Gordinho feito um porco Não Sim
Internações por overdose 0 12
Comeu a Xuxa Sim Não
E não se fala mais nisso!!!

Antoine Griezmann está amassando a bola... literalmente falando!

World Cup 2018 France Argentina Antoine Griezmann shoots the ball, Franco Armani watches the ball hit the post. Mahmoud Khaled (EFE)

2018 Mercedes AMG F1 W09 EQ Power+ - Red Bull Ring - 1:03.130 Pole Lap - Valtteri Bottas - Onboard


Werner Budding drives 2018 Honda Civic TCR at Circuit Jules Tacheny Mettet


Lando Says: "Safety First!"

F1 2018 Austrian GP Rd Bull Ring A1 Ring Lando Norris Rides a Specialized Bike Halo Montage

2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2007 Subaru Impreza - 11:26.903 - Chris Rimmer - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2018 University Of Nottingham UoN-PP-02 - Jeremiah Johnson - Helmet Cam Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2016 Porsche Cayman GT4 Clubsport - 10:40.659 - Mike Skeen - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 1983 Audi A1 Quattro - 11:14.919 - David Hackl - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2017 Palatov D2TT - 10:38.795 - David Meyer - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2014 Subaru WRX - 11:24.769 - Scott Crouch - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2017 Gillet Vertigo - 10:54.901 - Vanina Ickx - Onboard


2018 Porsche 919 Hybrid LMP1 Evo - Nürburgring Nordschleife - 5:19.546 - Timo Bernhard - Onboard


Porsche achieves fabulous Nürburgring lap time with hybrid prototype race car

Stuttgart. This Friday morning Timo Bernhard (D) lapped the 20.832 kilometre (12.94 miles) Nürburgring Nordschleife race circuit in 5 minutes and 19.55 seconds. This results in an average speed of 233.8 km/h (145.3 mph) on what is revered by race drivers, engineers and enthusiasts alike as the world’s most difficult track. Driving the Porsche 919 Hybrid Evo, Bernhard beat the previous lap record, set by Stefan Bellof, by 51.58 seconds.

For 35 years and 31 days Bellof’s 6:11.13 minutes record remained uncontested. The German driver from Gießen, who tragically died at Spa-Francorchamps in 1985, counted as the biggest racing talent of his time. He drove his record on May 28 in 1983 at the wheel of a powerful 620 bhp Rothmans Porsche 956 C during practice for the 1000-kilometre WEC sports car race. Also his average speed was over 200 km/h.

2018 Dallara Stradale - Autodromo di Vairano - Davide Fugazza - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2018 Ducati MTS-1260 Pikes Peak - 10:12.703 - Codie Vahsholtz - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 2016 Novembre Overdrive Raceway Special - 10:07.464 - Dan Novembre - Onboard


2018 Pikes Peak International Hill Climb - 1995 PVA Peak Special - 10:14.122 - Spencer Steele - Onboard