Harry Metcalfe drives 2016 Ferrari 488 GTB


Choosing the moon brings out the best in us. The 205 MPH Audi R8 is here.


SHOOTING FOR THE MOON, AUDI DEBUTS BIG GAME SPOT CALLED THE COMMANDER

60-second spot to air in first quarter of the big game Feb. 7

"The Commander" to feature the next-generation Audi R8, arriving in U.S. showrooms in Spring 2016
2016 marks return and eighth year for the brand as a big-game advertiser

February 03, 2016 - HERNDON, Virginia -- Audi of America returns to the biggest night in football with a 60-second commercial titled "The Commander." A 90-second extended version of the spot is now live on the Audi YouTube channel. Featuring the all-new Audi R8 V10 plus, "The Commander" will air on Sunday, Feb. 7 during the first quarter of the Big Game. San Francisco-based Venables Bell & Partners created the commercial.

ZF 8-Speed Plug-In Hybrid Automatic Transmission

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A ZF criou uma nova versão da sua famosa transmissão ZF 8HP, que é automática de oito marchas. Esta atualização é especialmente desenvolvida para sistemas propulsores híbridos Plug-In Hybrid. A nova transmissão estreou em 2015, no BMW X5 xDrive40e.

Esta nova transmissão possui um motor elétrico incorporado, que ajuda a atingir velocidades mais elevadas e obter maior economia de combustível. A redução de consumo de combustível, dependendo do tamanho das baterias do modelo, pode chegar a 70%.

Uma imagem

F1 2016 - Barcelona - Ferrari SF16-H - Kimi Raikkonen - Halo Cockpit Protection Trial
O que matou Justin Wilson foi um pedaço da asa dianteira de outro carro. Não creio que esta proteção surtiria muito efeito.

Na minha opinião, o negócio é partir para o cockpit fechado logo de uma vez. Mesmo que, para isso, seja necessário mudar radicalmente o carro.

Lucas di Grassi diz que isto adicionaria muito mais peso ao carro. Bom, seria um preço a mais para se pagar.

Pensando bem, até que ficaria legal...

Defy labels. The new MINI Clubman. (With Serena Williams and Tony Hawk)

MINI DECLARES DEFIANCE IN STAR-STUDDED GAME DAY AD

Woodcliff Lake, NJ – February 1, 2016... As more than 100 million viewers around the world prepare to tune into the big game on February 7, MINI USA is unveiling its star-studded 30-second spot today, set to air in the third quarter of the year's biggest night in television advertising.

The ad, created by Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP), embraces many of the labels the brand has experienced over the years with a very powerful message: it doesn't care what you call it. "Defy Labels," has its roots in the fact that everyone and everything is labeled but how you handle those labels is what matters. With defiance at its core, the campaign inspires people to shed the labels society has placed upon them and instead define themselves.

2016 Lexus GS F vs. 2016 Vauxhall VXR8 GTS