Suzuki Swift Sport R - Autódromo Velo Città - Juliano "Kowalski" Barata - Onboard


Arnaldo Keller dirige o Toyota GT86


How Brembo 2014 Formula One braking system works


Stop Make-Up. Start Safe Drive. Honda. The Power Of Dreams.

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Drag Race: Jaguar F-Type V6 S Convertible vs. Subaru WRX STI


Téo Mascarenhas testa a Yamaha T-Max 530


I Signori della Formula 1: Michael Schumacher


Em entrevista à emissora italiana Sky Sport, cedida em 2013, em sua casa, em Gland, Suiça, Michael Schumacher falou sobre sua carreira na Fórmula 1, desde o início até sua fase na Mercedes AMG, e como estava sua vida após suas duas passagens pela categoria.

"Avez vous" Jean-Pierre Beltoise pilote Matra Elf? Nous vous l'offrons!

Avez vous Jean-Pierre Beltoise pilote Matra Elf? Nous vous l'offrons! Beltoise, Stewart, Servoz Gavin, Pescarolo... Les plus grands champions sont des pilotes Elf au volant de bolides Elf. Ils font partie de la collection prestigieuse que vous offrent les stations-service Elf: 24 photos couleur géantes, enrichies d'une documentation inédite qui vous permettront de gagner des cadeaux et des invitations privées aux grandes épreuves automobiles 70, offerts par Europe 1. Vite! Tous chez Elf. Avec l'huile et le Super Champions du Monde.

Jonny Lieberman drives 2015 BMW i8


Fifth Gear: BMW M135i vs. BMW HP4


James May's Cars Of The People: Series 1 Episode 2 - British Microcars, Citroën 2CV, Renault 4, Ford Transit, Japanese Kei Cars, Suzuki Wagon R, Mazda R360, Daihatsu Copen


James May, em sua busca para descobrir como nós escolhemos nossos carros, viaja à Alemanha, Itália, Japão, Rússia e pela Inglaterra, para mostrar como ditadores começaram a mobilização das massas.

É uma história de brilhantismo, fracasso, guerra e fraude, com alguns dos melhores (e piores) carros e personagens do século vinte. James conta como a indústria automotiva britânica criou a chance para governar o mundo e como construiu um dos carros mais odiados do planeta.

No segundo episódio, James May explora o estranho mundo dos microcarros, e descobre como a austeridade e os temores de congestionamento levaram a desastres tragicômicos europeus em forma dos infames carros britânicos de três rodas, armadilhas mortais francesas e absurdos alemães em forma de carros.

James vai ao campo de batalha, para resolver uma das maiores rivalidades da história do mundo automotivo, Citroën 2CV contra o Renault 4, e viaja ao Japão para participar de uma corrida urbana entre um microcarro esportivo e o veículo mais vendido da história.

Confira os outros episódios da série:

Series 1: Episode 1 - Ford Model T, Volkswagen Beetle, Trabant 601 Deluxe, Wartburg 353W, Fiat 500, Fiat 124, Lada Riva
Series 1: Episode 2 - British Microcars, Citroën 2CV, Renault 4, Ford Transit, Japanese Kei Cars, Suzuki Wagon R, Mazda R360, Daihatsu Copen
Series 1: Episode 3 - MINI Cooper, Rolls-Royce Silver Shadow, Ford Mustang, Ford Capri, Vauxhall Cavalier, Ford Sierra XR4i, Lamborghini Countach, Ford Escort XR3, Porsche 911 Turbo, Peugeot 205 GTi, Bond Bug 850ES, Mazda MX5 Miata, Volkswagen Golf GTi
Series 2: Episode 1 - Austin Seven, Mazda MX-5, Buick Special, Morris Minor, MINI Cooper, Daihatsu Compagno, Toyota Celica GT, Jaguar E-Type, Datsun 260 Z, Ford Mustang, Honda Accord, BMW 320, Triumph Dolomite Sprint, Austin Allegro, Mazda 323
Series 2: Episode 2 - Willys Jeep, Land Rover Series 1, Toyota Land Cruiser, Land Rover Range Rover, Toyota Hilux, Ford F-Series, Lamborghini Aventador, Audi Quattro, Subaru Impreza WRX STi, Fiat Panda
Series 2: Episode 3 - BMW i3, Baker Electric Car, Stanley Steamer Model 740, Mercedes-AMG GT, Chrysler Turbine Car, Porsche 911, TVR Griffith, Chevrolet Corvair, Volvo Amazon, Amphicar Model 770, Dodge Charger R/T, Sinclair C5, Hyundai ix35 Fuel Cell, Audi RS7 Piloted Driving Concept

We just created the Dodge Demon... you won't have to sell your soul to buy it.

We just created the Dodge Demon... you won't have to sell your soul to buy it.
The great temptation of Demon.'..an irresistible price. This brand-new car is the lowest priced Dodge. Not that Demon expects to lure you by price alone. For instance, stare at the new spirited look for a while. The wheelbase is new, too-108 inches. This means Demon can invade the smallest park-ing spaces and still give you a stable ride. Now, suppose Demon is about to take you on a long trip. You'll be going in comfort. Even if Demon is the smallest Dodge, you and four friends won't feel couped up. The travel-
ing is, smooth and quiet with torsion-bar ride. And Demon's trunk is big enough to be just what a trunk should be—luggage-sized. Some lesser sized cars give a small excuse for a trunk and a big enough roof for a luggage rack. And when it comes to gas economy, Demon is a regular saint. You've got a long way to go between gas stops. The 198 Six and 318 V8 are standard. Both use regular gas. 1971 Demon. A nice little piece of news for people who are fiendish about saving.

Steve Sutcliffe drives Lamborghini Huracán


GRIP: BMW M6 Grand Coupé vs. Porsche Panamera Turbo S


Niki Schelle drives Suzuki Swift Sport Hayabusa